نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش و پرورش آینده نگر تأثیر رهبری کوانتومی بر یادگیری سازمانی با نقش میانجی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: معلمان و مدیران مقطع متوسط اول ناحیه یک شهر زاهدان) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 119-146]
  • آموزش و پرورش مازندران عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 139-179]

ا

  • ابعاد یادگیری تحلیل رابطه کانونی تسهیم دانش با یادگیری سازمانی (نمونه پژوهش: مدارس ناحیه دو شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-74]
  • ابعاد ساختار سازمانی رابطه ابعاد ساختار سازمانی با اجرای مدیریت دانش بر مبنای الگوی بوکوویتز و ویلیامز(نمونه پژوهش: 15 سازمان شهرستان شهرکرد) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 131-169]
  • اجرای مدیریت دانش رابطه ابعاد ساختار سازمانی با اجرای مدیریت دانش بر مبنای الگوی بوکوویتز و ویلیامز(نمونه پژوهش: 15 سازمان شهرستان شهرکرد) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 131-169]
  • اجرای مدیریت دانش بررسی تأثیر نوآوری باز بر اجرای مدیریت دانش با در نظر گرفتن فرآیندهای مدیریت دانش (نمونه پژوهش: منطقه دوم عملیات انتقال گاز استان اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 181-215]
  • ارزیابی ریسک ترسیم نقشه فازی عناصر کیفی ریسک‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 79-112]
  • استراتژی بررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 113-151]
  • اشتراک دانش شناسایی محدودیتها و موانع ایجاد و اشتراک دانش [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-129]
  • اشتراک دانش بررسی امکان ریسک آفرینی فرایند اشتراک دانش در سازمان های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-39]
  • اشتراک دانش بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر اشتراک‌گذاری دانش در یک محیط آموزشی - دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 153-180]
  • اعداد فازی نوع دوم ترسیم نقشه فازی عناصر کیفی ریسک‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 79-112]
  • اعضای هیأت ‌علمی بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تسهیم دانش در میان اعضای هیأت‌ علمی (نمونه پژوهش: دانشگاه علامه طباطبائی تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 47-75]
  • الگوی بلوغ مدیریت دانش سازمان بهره‌وری آسیایی سنجش بلوغ مدیریت دانش در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهش: کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 77-109]
  • الگوی بووکویتز و ویلیامز رابطه ابعاد ساختار سازمانی با اجرای مدیریت دانش بر مبنای الگوی بوکوویتز و ویلیامز(نمونه پژوهش: 15 سازمان شهرستان شهرکرد) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 131-169]
  • انطباق پذیری بررسی میزان انطباق‌پذیری دانشگاه المصطفی قم با مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده، سازمان چابک و سازمان کوآنتومی از دیدگاه کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 171-198]

ب

  • بلوغ سازمانی سنجش بلوغ مدیریت دانش در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهش: کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 77-109]

پ

  • پیاده سازی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 139-179]
  • پایگاه استنادی تحلیل روندهای محلی و جهانی ممیزی دانش در پایگاه استنادی کلریویت آنالیتیکس [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-46]
  • پژوهش آمیخته مدل‌یابی معادلات ساختاری رابطه فرهنگ سازمانی با فرایند پیاده سازی مدیریت دانش (نمونه پژوهش: شهرداری زاهدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 75-77]
  • پشتیبانی فناوری اطلاعات بررسی تأثیر پشتیانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش بر عملکرد کسب‌وکار، نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 147-172]

ت

  • تسهیم دانش تأثیر رهبری کوانتومی بر یادگیری سازمانی با نقش میانجی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: معلمان و مدیران مقطع متوسط اول ناحیه یک شهر زاهدان) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 119-146]
  • تسهیم دانش بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تسهیم دانش در میان اعضای هیأت‌ علمی (نمونه پژوهش: دانشگاه علامه طباطبائی تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 47-75]
  • تسهیم دانش عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 139-179]
  • تسهیم دانش تحلیل رابطه کانونی تسهیم دانش با یادگیری سازمانی (نمونه پژوهش: مدارس ناحیه دو شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-74]

ح

  • حکمرانی دانش داخلی ارایه چارچوب حکمرانی دانش در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 11-43]

د

  • دارایی دانشی بررسی امکان ریسک آفرینی فرایند اشتراک دانش در سازمان های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-39]
  • دانش تحلیل روندهای محلی و جهانی ممیزی دانش در پایگاه استنادی کلریویت آنالیتیکس [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-46]
  • دانش بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تسهیم دانش در میان اعضای هیأت‌ علمی (نمونه پژوهش: دانشگاه علامه طباطبائی تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 47-75]
  • دانش ارایه چارچوب حکمرانی دانش در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 11-43]
  • دانش تحلیل رابطه کانونی تسهیم دانش با یادگیری سازمانی (نمونه پژوهش: مدارس ناحیه دو شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-74]
  • دانشگاه المصطفی قم بررسی میزان انطباق‌پذیری دانشگاه المصطفی قم با مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده، سازمان چابک و سازمان کوآنتومی از دیدگاه کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 171-198]
  • دانشگاه شهید چمران اهواز بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی (نمونه پژوهش: دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 111-137]
  • دانشگاه و سازمان یادگیرنده بررسی میزان انطباق‌پذیری دانشگاه المصطفی قم با مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده، سازمان چابک و سازمان کوآنتومی از دیدگاه کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 171-198]
  • دانشگاه و سازمان چابک بررسی میزان انطباق‌پذیری دانشگاه المصطفی قم با مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده، سازمان چابک و سازمان کوآنتومی از دیدگاه کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 171-198]
  • دانشگاه و سازمان کوآنتومی بررسی میزان انطباق‌پذیری دانشگاه المصطفی قم با مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده، سازمان چابک و سازمان کوآنتومی از دیدگاه کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 171-198]
  • دانش مشتری نقش قابلیت‌های پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیت‌های مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 83-118]
  • دیدگاه قابلیت پویا بررسی تأثیر پشتیانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش بر عملکرد کسب‌وکار، نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 147-172]

ر

  • راهبرد کسب وکار تأثیر قابلیت‌های زیرساختی مدیریت دانش و راهبرد کسب وکار بر عملکرد سازمان با درنظر گرفتن متغیر میانجی قابلیت‌های فرایندی مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • ریسک بررسی امکان ریسک آفرینی فرایند اشتراک دانش در سازمان های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-39]
  • رهبری کوانتمی تأثیر رهبری کوانتومی بر یادگیری سازمانی با نقش میانجی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: معلمان و مدیران مقطع متوسط اول ناحیه یک شهر زاهدان) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 119-146]
  • روایی محتوایی لاوشه بررسی تأثیر نوآوری باز بر اجرای مدیریت دانش با در نظر گرفتن فرآیندهای مدیریت دانش (نمونه پژوهش: منطقه دوم عملیات انتقال گاز استان اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 181-215]
  • روانشناختی بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکردهای غیرمالی در سازمانهای مالی با نقش تعدیلگر سبک تصمیم گیری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-81]

ز

  • زیرساختی تأثیر قابلیت‌های زیرساختی مدیریت دانش و راهبرد کسب وکار بر عملکرد سازمان با درنظر گرفتن متغیر میانجی قابلیت‌های فرایندی مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • زنجیره عرضه شناسایی محدودیتها و موانع ایجاد و اشتراک دانش [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-129]

س

  • سازمان یادگیرنده عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 139-179]
  • سازمان دانش‌محور بررسی امکان ریسک آفرینی فرایند اشتراک دانش در سازمان های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-39]
  • سازمانهای پروژه محور ارایه چارچوب حکمرانی دانش در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 11-43]
  • سازمانهای مالی بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکردهای غیرمالی در سازمانهای مالی با نقش تعدیلگر سبک تصمیم گیری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-81]
  • سبک تصمیم گیری بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکردهای غیرمالی در سازمانهای مالی با نقش تعدیلگر سبک تصمیم گیری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-81]
  • سرمایه اجتماعی بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تسهیم دانش در میان اعضای هیأت‌ علمی (نمونه پژوهش: دانشگاه علامه طباطبائی تهران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 47-75]
  • سرمایه فکری بررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 113-151]

ش

  • شاخص‌های کلیدی عملکرد بررسی اثر هوش تجاری به‌عنوان ابزار مدیریت دانش در بهبود شاخص‌های کلیدی عملکرد هولدینگ‌های سرمایه گذاری با رویکرد پویایی سیستم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-78]
  • شرکتهای تولیدی پارس خزر و پارس شهاب بررسی تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فناورانه بر خلق مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکتهای تولیدی پارس خزر و پارس شهاب) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 13-52]
  • شرکت های دانش‌بنیان ترسیم نقشه فازی عناصر کیفی ریسک‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 79-112]
  • شهرداری زاهدان مدل‌یابی معادلات ساختاری رابطه فرهنگ سازمانی با فرایند پیاده سازی مدیریت دانش (نمونه پژوهش: شهرداری زاهدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 75-77]
  • شهرستان رشت بررسی تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فناورانه بر خلق مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکتهای تولیدی پارس خزر و پارس شهاب) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 13-52]

ع

  • عدالت سازمانی بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر اشتراک‌گذاری دانش در یک محیط آموزشی - دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 153-180]
  • عملکرد سازمان تأثیر قابلیت‌های زیرساختی مدیریت دانش و راهبرد کسب وکار بر عملکرد سازمان با درنظر گرفتن متغیر میانجی قابلیت‌های فرایندی مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر پشتیانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش بر عملکرد کسب‌وکار، نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 147-172]
  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 113-151]
  • عملکرد شرکت نقش قابلیت‌های پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیت‌های مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 83-118]
  • عملکردهای غیرمالی بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکردهای غیرمالی در سازمانهای مالی با نقش تعدیلگر سبک تصمیم گیری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-81]
  • عوامل کلیدی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 139-179]

ف

  • فرآیند بررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 113-151]
  • فرایند مدیریت دانش شناسایی محدودیتها و موانع ایجاد و اشتراک دانش [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-129]
  • فرآیندهای مدیریت دانش بررسی تأثیر نوآوری باز بر اجرای مدیریت دانش با در نظر گرفتن فرآیندهای مدیریت دانش (نمونه پژوهش: منطقه دوم عملیات انتقال گاز استان اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 181-215]
  • فرهنگ بررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 113-151]
  • فرهنگ سازمانی بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی (نمونه پژوهش: دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 111-137]
  • فرهنگ سازمانی مدل‌یابی معادلات ساختاری رابطه فرهنگ سازمانی با فرایند پیاده سازی مدیریت دانش (نمونه پژوهش: شهرداری زاهدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 75-77]
  • فناوری اطلاعات بررسی امکان ریسک آفرینی فرایند اشتراک دانش در سازمان های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-39]

ق

  • قابلیت فرایندی تأثیر قابلیت‌های زیرساختی مدیریت دانش و راهبرد کسب وکار بر عملکرد سازمان با درنظر گرفتن متغیر میانجی قابلیت‌های فرایندی مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • قابلیت مدیریت دانش نقش قابلیت‌های پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیت‌های مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 83-118]
  • قابلیت مدیریت دانش بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری در اجرای موفقیت آمیز کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 181-220]
  • قابلیت‌های پویا نقش قابلیت‌های پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیت‌های مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 83-118]
  • قابلیتهای سازمانی بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری در اجرای موفقیت آمیز کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 181-220]
  • قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ارایه چارچوب حکمرانی دانش در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 11-43]

ک

  • کارکنان بررسی میزان انطباق‌پذیری دانشگاه المصطفی قم با مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده، سازمان چابک و سازمان کوآنتومی از دیدگاه کارکنان [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 171-198]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی (نمونه پژوهش: دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 111-137]
  • کتابخانه‌های‌ عمومی سنجش بلوغ مدیریت دانش در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهش: کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 77-109]
  • کرمانشاه سنجش بلوغ مدیریت دانش در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهش: کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 77-109]
  • کسب‌وکار الکترونیک بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری در اجرای موفقیت آمیز کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 181-220]

م

  • محدودیتهای اشتراک دانش شناسایی محدودیتها و موانع ایجاد و اشتراک دانش [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-129]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فناورانه بر خلق مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکتهای تولیدی پارس خزر و پارس شهاب) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 13-52]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکردهای غیرمالی در سازمانهای مالی با نقش تعدیلگر سبک تصمیم گیری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 53-81]
  • مدیریت دانش تأثیر قابلیت‌های زیرساختی مدیریت دانش و راهبرد کسب وکار بر عملکرد سازمان با درنظر گرفتن متغیر میانجی قابلیت‌های فرایندی مدیریت دانش [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 173-208]
  • مدیریت دانش تحلیل روندهای محلی و جهانی ممیزی دانش در پایگاه استنادی کلریویت آنالیتیکس [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-46]
  • مدیریت دانش سنجش بلوغ مدیریت دانش در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی (نمونه‌پژوهش: کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 77-109]
  • مدیریت دانش بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی (نمونه پژوهش: دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 111-137]
  • مدیریت دانش عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 139-179]
  • مدیریت دانش مدل‌یابی معادلات ساختاری رابطه فرهنگ سازمانی با فرایند پیاده سازی مدیریت دانش (نمونه پژوهش: شهرداری زاهدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 75-77]
  • مدیریت دانش بررسی اثر هوش تجاری به‌عنوان ابزار مدیریت دانش در بهبود شاخص‌های کلیدی عملکرد هولدینگ‌های سرمایه گذاری با رویکرد پویایی سیستم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-78]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 113-151]
  • مدیریت‌دانش بررسی تأثیر پشتیانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش بر عملکرد کسب‌وکار، نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 147-172]
  • مدیریت دانش ‌محور ارایه چارچوب حکمرانی دانش در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 11-43]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر اشتراک‌گذاری دانش در یک محیط آموزشی - دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 153-180]
  • مدل معادلات ساختاری بررسی تأثیر نوآوری باز بر اجرای مدیریت دانش با در نظر گرفتن فرآیندهای مدیریت دانش (نمونه پژوهش: منطقه دوم عملیات انتقال گاز استان اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 181-215]
  • مزیت رقابتی بررسی تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فناورانه بر خلق مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکتهای تولیدی پارس خزر و پارس شهاب) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 13-52]
  • مزیت رقابتی بررسی امکان ریسک آفرینی فرایند اشتراک دانش در سازمان های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-39]
  • مشروعیت دانشی مدل‌یابی معادلات ساختاری رابطه فرهنگ سازمانی با فرایند پیاده سازی مدیریت دانش (نمونه پژوهش: شهرداری زاهدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 75-77]
  • مقاله ها تحلیل روندهای محلی و جهانی ممیزی دانش در پایگاه استنادی کلریویت آنالیتیکس [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-46]
  • ممیزی دانش تحلیل روندهای محلی و جهانی ممیزی دانش در پایگاه استنادی کلریویت آنالیتیکس [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 11-46]
  • موانع مدیریت دانش ترسیم نقشه فازی عناصر کیفی ریسک‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 79-112]

ن

  • نوآوری بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری در اجرای موفقیت آمیز کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 181-220]
  • نوآوری باز بررسی تأثیر نوآوری باز بر اجرای مدیریت دانش با در نظر گرفتن فرآیندهای مدیریت دانش (نمونه پژوهش: منطقه دوم عملیات انتقال گاز استان اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 181-215]
  • نوآوری فناورانه بررسی تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فناورانه بر خلق مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکتهای تولیدی پارس خزر و پارس شهاب) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 13-52]

ه

  • همبستگی کانونی تحلیل رابطه کانونی تسهیم دانش با یادگیری سازمانی (نمونه پژوهش: مدارس ناحیه دو شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-74]
  • هوش تجاری بررسی اثر هوش تجاری به‌عنوان ابزار مدیریت دانش در بهبود شاخص‌های کلیدی عملکرد هولدینگ‌های سرمایه گذاری با رویکرد پویایی سیستم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-78]
  • هولدینگ بررسی اثر هوش تجاری به‌عنوان ابزار مدیریت دانش در بهبود شاخص‌های کلیدی عملکرد هولدینگ‌های سرمایه گذاری با رویکرد پویایی سیستم [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-78]

ی

  • یادگیری سازمانی تأثیر رهبری کوانتومی بر یادگیری سازمانی با نقش میانجی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: معلمان و مدیران مقطع متوسط اول ناحیه یک شهر زاهدان) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 119-146]
  • یادگیری سازمانی بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری در اجرای موفقیت آمیز کسب‌وکارهای الکترونیک [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 181-220]
  • یادگیری سازمانی تحلیل رابطه کانونی تسهیم دانش با یادگیری سازمانی (نمونه پژوهش: مدارس ناحیه دو شهر همدان) [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-74]